در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :

همه چیز درباره شلوار اسلش

همه چیز درباره شلوار اسلش

شلوار اسلش یکی از آیتم‌های جدید پوشش است که امروزه در بین خانم‌ها و آقایان جوان طرفداران زیادی پیدا کرده است. برخلاف سالیان گذشته که این مدل شلوار تنها مخصوص استایل‌های ورزشی بود، امروزه می‌توان اسلش را در جنس‌ها و  مدل‌های مختلف با انواع سبک پوششی استفاده کرد.

در ادامه با ما در مجله ماه‌جین همراه باشید تا با قوانین مربوط به ست کردن این مدل شلوار آشنا شوید.

شلوار اسلش چیست؟

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که به چه مدل شلوار اسلش گفته می‌شود؟ شلوارهای اسلش در گذشته تنها به عنوان لباس اسپرت تولید و استفاده می‌شد. ظاهر این شلوارها معمولا به صورت اسپرت است و از بالا به پایین تنگ می‌شود. معمولا این تنگ شدن به کمک کش‌های پهن در قسمت مچ پا انجام می‌شود. جنس این شلوارها معمولا از پارچه‌های دورس و کشباف است.

امروزه انواع مختلفی از این مدل شلوار برای اقایان و خانم‌ها در در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی موجود است. بسیاری از این شلوارها در مدل‌های فانتزی مطابق با ترندهای جدید بازار طراحی می‌شوند و تنها کاربرد ورزشی نخواهند داشت.

شما می‌توانید این شلوارها را با استایل‌های مختلف زنانه و مردانه استفاده کنید. در ادامه به روش‌های مختلف ست کردن این شلوارها می‌پردازیم.

ست کردن شلوار اسلش برای خانم‌ها و آقایان

آقایان می‌توانند برای داشتن یک استایل نیمه رسمی روزانه شلوار اسلش را در کنار انواع پیراهن استفاده کنند. ممکن است در نگاه اول پوشیدن شلوار اسلش در کنار پیراهن ناهماهنگ به نظر بیاید، اما شما می‌توانید از پیراهن‌هایی که حالت نیمه رسمی دارند، مثل پیراهن‌های چهارخانه، در کنار شلوار اسلش با فرم جذب استفاده کنید.

خانم‌ها نیز می‌توانند از شلوار اسلش جذب و پیراهن‌های بلند اورسایز استفاده کنند. همچنین با پوشیدن شلوار اسلش و پیراهن کوتاه در کنار یک رویی اسپرت می‌توان یک استایل جذاب طراحی کرد.

بلوزهای اسپرت ساده و طرحدار نیز می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای ست کردن با شلوار الش باشند. در کنارهم قرار گرفتن این دو ایتم می‌تواند یک استایل اسپرت زیبا را برای شما به همراه خواهد داشت.

خانم‌ها می‌توانند شلوارهای اسلش را در کنار انواع مانتو و رویی استفاده کنند. با توجه به اینکه این شلوارها بیشتر فرم راحت و ورزشی دارند معمولا مانتوهای جلوباز گزینه‌ی مناسبی برای ست کردن با آن‌ها هستند. شما می‌توانید این شلوارها را در فصول مختلف با انواع مانتو، کاپشن و بارانی استفاده کنید.

در کنار همه‌ی مواردی که در قبل برای ست کردن با شلوار اسلش گفته شد، انواع تیشرت در فصول گرم و انواع هودی و سویشرت در فصول سرد می‌توانند بهترین و مناسبترین گزینه ها برای قرار گرفتن در کنار این مدل شلوار باشند.

هودی‌های اورسایز با رنگ‌های خنثی معمولا پرطرفدارترین گزینه برای ست کردن با شلوارهای اسلش در فصل‌های پاییز و زمستان به شمار می‌آیند.

در فصل‌های بهار و تابستان نیز این شلوارها در کنار تیشرت‌های ساده و طرح دار جذابیت زیادی را به همراه خواهند داشت.

کفش مناسب با شلوار اسلش

شما می‌توانید این شلوارها را با انواع کفش‌های ورزشی و کتانی ست کنید. همچنین در فصول سرد سال استفاده از این شلوارها به همراه بوت‌های نظامی می‌تواند جلوه‌ی زیبایی به پوشش شما بدهد.

سخن پایانی

امروزه شلوارهای اسلش یکی از پرطرفدارترین مدلهای شلوار بین خانم‌ها و آقایان جوان هستند. شما می‌توانید این شلوارا را با انواع بلوز، تیشرت، هودی و سویشرت ست کرده و یک استایل زیبا و راحت برای خود طراحی کنید. همچنین می‌توانید مدل‌های مختلف شلوار اسلش زنانه و مردانه را در کنار مجموعه‌ی متنوعی از تیشرت‌های زنانه و مردانه، در وب‌سایت ماه‌جین مشاهده و خریداری نمایید.

درج نظر
آرشیو وبلاگ
دسته بندی ها
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
زنانه
کفش
مردانه
بازگشت به بالا